AZMA PUTERI RUMAH KOTAK DI LAMAR PEMIMPIN PEMBANGKANG!!!!!!!

Kan Jarah dah kata......

Baru-baru ini kita di gemparkan oleh sinar harian tentang isu puteri rumah kotak di Paka. Jarah mendapat info bahawa Siti Azma adalah dari kelantan dan tidak mempunyai taraf kerakyatan Terengganu pun...lebih mengejutkan lagi tanah yang didiami oleh Ibu Azma adalah pemberian kerajaan . Akan tetapi dengan kesombongan Azma yang tak mahu di bantu oleh kerajaan BN itu menimbulkan tanda tanya apabila rumah yang bakal di bina untuk mengantikan rumah kotak itu adalah daripada pembangkang...elok jugak kan azma terima bantuan dari pembangkang...sebab pembangkang memang boleh bilang dengan jari bantu bina rumah untuk rakyat. ekekkekkee


Bila lah agak nya nak siap rumah Azma ni ya...Kita doakan agar rumah Azma yang di bina oleh pembangkang ini siap sebelum pilihanraya...tapi "comfirm" siap kut..sebab dengar kata Azma sedang bercinta dengan pemimpin pembangkang sekarang, ala baler doh la...doh la boleh rumah....dapat cinta lagi...yer ker tu Azma..???????????????? Apa pun hanya Azma yang tahu sejauh mana cinta nya itu....Kalau betul apa salah nya kan???? boleh jadi macam Adun Pas Ladang dangan si Aida tu..."Muslimah Tukang Urut" .


Jarah mengucapkan Tahniah kepada Siti Azma yang sudah pun bakal menerima rumah daripada pembangkang, walaupun tanah yang didiami azma itu adalah pemberian kerajaan. kan lagi baik pemimpin pembangkang itu bagi tanah dan rumah sekali pada Azma. Lagi lah tinggi sikit dapat Undi..Kalau dah tak reti bersyukur tu susah nak cakap lah kan...hidup ni kena muhasabah diri jugak...Tanah kerajaan dah kasi pon masih sombong kalau orang ganu cakap "base bodo sombong". Sekian dulu dari Jarah..nantikan kisah Azma puteri rumah kotak  siri ke 3 ya....tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  

Share this article :

Post a Comment

My Blog List

 

Copyright © 2013. Jarah Janda - All Rights Reserved
Template Oleh Mas Template
Di kuasakan oleh Blogger